Det straffas och vara lite fräck tydligen!


Fredags var det jobb likaså på lördagen, men det är så jäkla lite folk på gränby just nu så de e sjukt. I lördags så hade Sandra tjejfest hemma hos sig och jag skulle sluta halv nio men kom därifrån typ tio i lite tajt liksom. Men de blev okej ändå anlände strax efter tio med Charlotte. Riktigt trevligt där blev en snabbis till förfest för oss, en timme senare var de ju dags och börja röra på sig. Väl nere vid cyklarna kommer jag på att jag glömt nycklarna måste springa upp igen med sandras nycklar. Hittar mina egna på en gång, men när jag skulle låsa vette fasen hur det gick fick inte igen det. Till min räddning kom precis danne och tydligen skulle man dra handtaget uppåt! hur ska jag kunna veta liksom :P väl nere var de mycket folk men inte många jag kände. Lyckades bli inlåst på toan oxså, killtoan dessutom. Men när man verkligen är jättekissnödig och bara inte kan hålla sig så står killtoan tom klar man springer in, men de skulle jag inte ha gjort. Väl inne på toan låser och handtaget bara ramlar isär i typ tusen delar ha ha efter lite desperat lagande av dörren och det funkade inte. Så plötsligt bokstavligen flyger det in en kille i båset och sparkar upp dörren, mycket snällt tycker jag. Hade en grymt kul kväll trots det, hoppas alla hade det. På söndagen kunde man ju mått bättre så att säga.

Idag kom mamma in och jag slinga hennes hår, det gick väl sådär så att säga he he....



- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback