Jaha då var nytt år igen då!


När jag vakna imorse så hände det som väntat på länge att det ska ske, jag hade åkt på en förkylning! inte konstigt med tanke på att alla i min närhet är sjuka på ett lr annat sätt. Släppa iväg mig till jobbet iaf, var skapligt lugnt idag det var skönt. Bengt Dahlqvist kom dit för en fika idag, nu undrar ni säkert vem fan e de? men de e iaf han som spela Daniel i serien Skilda världar som gick på fyran för typ en evighet sen. Jobbade över en timme idag så, vi kom ifatt med allt som skulle göras. När jag äntligen kom hem, det e då man känner av att man inte e på topp alltså. Även fast det bara e en förkylning.

Fick värsta flashbacken idag btw, hade köpt Fun light med rabarber. Och när jag drack den kom jag och tänka på Gotland, för jag drack den hela tiden när vi var där. Värsta sommar och sol och hela kittet. Men men nu e de ju bara typ ett halvår kvar så :)

- Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback