Jobb jobb och jobb


Oj nu har man jobbat en hel del alltså. Körde stängning i måndags hatar egetligen och stänga men de var ok i måndags de flöt på. Träffa på Ida och Jonte oxså som hade handlat.  Igår var de bara jag och christoffer som jobba på hela dagen. På grund av både sjukdom och att det var Barista tävling i Sthlm oxså. E lite sugen på att ställa upp sen nån gång, det låter riktigt kul :) men jag får nog ta och träna en hel del till innan. Satt uppe jättelänge sen på kvällen med tanke på att jag skulle vara ledig idag, med inte då. Tio ringer det folk e sjuka, så var tvungen och gå upp och åka ner till Barista på gågatan. En liten stund efter det så ringer det igen mitt extrajobb undrar om jag kan jobb tors och fre. Och det tackar man ju inte nej till :D Så idag jobba jag på stan, är ju väldigt lika men ändå inte. Vi säljer mycket mer mat på gränby märkte jag. Men det gick jättebra och jobba där och Sofia var jätteschysst. Sen efter det blev det en tur till Ikea handla upp resten som jag hade på presentkortet :)  Så nu känner jag mig lite trött faktiskt, ska nog ta ett bad sen efter det blir det nog sängen. Börjar ju åtta imorrn.



- Sandra -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback