Kaffekurs!



Idag var det jag som öppna på Barista, riktigt skönt när man väl kommit upp och så. För man slutar ju såklart tidigast av alla då, så de e ritkigt nice. Körde en till kaffekurs med Lars idag, riktigt kul och det gick ganska bra oxså. Han var så snäll så jag fick göra den idag ist för imorgon som jag egentligen hade helt ledigt. Så sovmorgon imorrn då :D behövs verkligen, spec när man e lite småsjuk som man är. Blev en fika på stan med Sandra och Charlotte oxså på coffehouse by george. Drack något som hette steamer med kanel och choklad var riktigt gott och säkert lika onyttigt. Sen nu ikväll har jag bara slappat känns som om det är det enda jag är kapabel till just nu.

- Sandra -


Kommentarer
Postat av: Bango

haha serverar du kaffe till kändisar? öj öj öj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback