Lugn helg!


Igår var jag, Linn och tindra på långpromenad, var så skönt och röra lite på sig. Förut gick jag ganska mycket, men det har blivit dåligt med det på sistonde. Men det ska de nog bli ändring på !  sen tog jag det bara lugnt och på kvällen blev det lite mys med mat och film med T. Idag jobbade jag och det var kaos, så sjkut mycket folk! jobba över två timmar idag. Hoppas det blir lugnare imorrn.  Linn kommer över en sväng på kvällskvisten oxså, det blev popcorn, prat och FB he h e. Hon tog med sig tindra oxså, var lite kul och se hur tindra och min kisse Pontus skulle reagera på varandra. Men det gick bra, dom var nyfikna och lite rädda för varandra. Nu sitter jag här och är riktigt grymt trött, sjukt jobbig dag på jobbet. Börjar 8.30 imorrn så om man ska sina 7-8 timmars sömn så e de väl lika bra och röra på sig mot sängen nu då.  God natt !




- Sandra -

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Sandra!



Har en liten utmaning till dig på min blogg... kolla in den =)

Postat av: Bango

blogga dåååååå

2009-01-21 @ 12:29:05
URL: http://bango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback