Min fingertopp sitter på svaj :O

Nu har man varit ledig några dagar, behövdes verkligen efter den jobbiga veckan som var före. Mamma ställde upp med lite skjuts till Willys och några andra butiker. Så det blev lite storhandling, så skönt och ah ett välfyllt kylskåp! Åkte upp till gränby en tag oxså köpte lite grejs på kicks bla ny foundation för att den som jag har andvänt i typ tre år nu ska dom tydligen sluta tillverka. Skit liksom! få se hur den här funkar. Skulle åkt och tränat oxså i ons men de sket sig lite...ist åkte jag till sanna som bjöd på kladdkaka :D ha ha mums! Idag jobba jag så jäkla jobbig dag trodde jag aldrig skulle komma därifrån! och folk e så grymt dryga ibland, vissa förstår inte att man måste stänga nån gång. "VA? vadå stänger ni nu? men jaha okej" hur dryg får man vara liksom. Nej men jag kan ju stanna och ha öppet till tolv lr nåt, så du kan få köpa dit jäkla kaffe! för jag har ju inget liv liksom! åh asså folk ibland alltså blir tokig på dom! märks att jag är lite bitter va? :P


Just ja har varit med om en liten olycka oxså, råkade lite klantigt skära mig ganska mycket i mitt finger. Lr i fingertoppen och min nagel så att säga. Gjorde så jäkla ont och blödde massa....usch så det känns som den sitter lite svaj ...får se om man kanske måste besöka farbror dr. men tror inte de. Nu e jag grymt trött så ist för att sitta här borde jag verkligen försöka komma i säng!


- Sandra -




Kommentarer
Postat av: Bango

hahaha men snälla klart folk vill fika på kvällen. :P så länge de inte är jobbiga och vägrar gå så är det ju ingen fara, eller du kanske har pms hahaha :P

hur är fingret nu då? sitter kvar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback