Träning

Idag var det jag som hade öppningen och det är så himla skönt. Det är så lugnt och rofyllt på gränby på morgonen, fyller på nya bakverk och gör kalla mackor. Sen går man hem vid tre nånting och har en massa fritid :D så sen på kvällen var det dags för fika med tjejerna, vi hamna på Waynes. Var riktigt kul som vanligt, efter det så blev det en tur förbi Sanna och kolla in hennes lägenhet. Det var riktigt fint, så kul att hon bor lite närmare nu :) idag vakna jag sent, var så sent att jag inte ens vågar nämna hur sent :P träffa en kompis på stan, traska runt lite och kolla runt till slut hamna vi på waynes igen ha ha. Kollade på Scorpion king med T sen på kvällen, den var helt ok :)

Har fått Gratiskuponger på SATS av T men jag vet faktiskt inte om jag vågar gå dit, dom verkar så otroligt ambitiösa där. Nän som vill följa med och hålla mig i handen? ha ha 

Går och funderar iaf på vart jag ska börja träna om jag ska ta friskis lr fyrishov. Var på fyrishov förut och trivdes jättebra men de kan ju vara kul och testa nåt nytt också. Är lite närmare till fyrishov än friskis och friskis kostar 1200kr och fyrishov 800 kr. Så de verkar som om det blir fyrishov iaf. Ska köpa kort när lönen kommer, då jäklar! :D  

- Sandra -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback