Lista!


Lista som jag hitta på Saras blogg  
http://sarajohanna.blogg.se/

Hur bor du:
Jag bor med Tony och våran kisse i en 2:a
Brukar du komma i tid: Tyvärr allt för sällan, måste försöka skärpa mig med det
Hur lång är du: 160 nånting
Kan du laga mat: Ja de tycker jag, är riktigt kul oxså
Vad jobbar du med/pluggar du: Just nu jobbar jag på Barista på Gränby och extra på Universitet
Vad har du på dig just nu: Mjukiskläder
Har du någon fobi: Inget som jag märkt än
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag gjorde inte så mycket men ändå
Vilket är ditt senaste inköp: En skitsnygg tröja från Gina
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobbet
Har du sovit i din egen säng inatt: Jopp
Vad hade du sönder senast: Mina strumpbyxor i helgen
Vem snackade du med senast: Tony
Varm favoritdricka: Chailatte från barista lr Cafe mocha
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Juice
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin och drinkar
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår
Saknar du någon just nu: Nej faktiskt inte
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara bitchig lr en besserwisser
Någon jag stör mig på: Ska väl inte hänga ut någon ha ha
Intressen: Tony, kompisar, fest, musik, film och laga mat
Senaste person du kramade: Tony
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma ha ha
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja de tror jag, men de lär dröja ett tag
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja
Har rakat dina ben någon gång: Ja, hur skulle dom se ut annars liksom
Är du sugen på något nu:  Lite godis kanske
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe så ofta
Använder du hudkräm: Ja med jämna mellanrum
Attraheras du av män med skägg: Lite stubb så att säga är nice, på vissa
Micro-pop eller poppa själv: Äh känner inte så stor skillnad
Brukar du baka: Japp de händer
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nja finns ju alltid saker som går och förbättra, men de e helt ok just nu
Vilken låt lyssnade du senast på: Dead and gone - T.I Feat. Justin Timberlake
Har någon annan sovit i din säng inatt: Tony och kissen
Vad tycker du är äckligt: Spyor
Har du pengar på mobilen: Japp nypåladdad
Vilken svordom använder du mest? Fan, e de nog
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Allt mellan 7.00 till 12.00
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, Kvantum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? De e kul både och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle resa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nej
Vad åt du till middag senast? Fiskgratäng
Kan du vissla? Japp
Tittade du på tecknat när du var liten?  Ja de gör jag fortfarande ibland
Äger du några popband t-shirts? Nej inte nu, men en hel del när man var liten
När flög du senast? oj de var länge sen 2005 var de nog till Bryssel
Pratar du några andra språk? Eng, lite tyska, spanska och Italienska
Har du gråtit offentligt? Ja de har väl hänt antar jag
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering, men vet inte vad lr vart än bara
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och Cola, lr godis
Vad har du för väder? Mulet och runt 0
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Multimedia kanske
När sov du senast på golvet? De kommer jag inte ihåg
Vilken är din favorit drink? På senaste tiden redbullvodka
Gillar du din boendesituation? Ja, men det kunde ju vara lite närmare stan
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Går i vågor
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja inte direkt vad jag  minns
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22 år
Tror du på liv på andra planeter? Ja de tror jag
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det löser sig nog
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja de tror jag
Tycker du om att krama folk? Ja de e ju mysigt
Äger du en digitalkamera? Just nu tre faktiskt, någon som vill köpa? :P
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Aa lite ibland
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Nej bara om de e i skogen lr nåt
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar, pengar, läppglans och tuggummi


- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback