Vilken helg!



I torsdags blev de först barista på dagen och senare på kvällen jobbade jag på universitet. Det blev en lång dagsom slutade vid tio, vilket resulterade att när jag kom så bokstavligen däckade jag ha ha. Jobbade på univeritet på fredagen också, de e nog de bästa jobbet någonsin. De var jag, Linn och Madde som jobbade i garderoben, sen blev vi bjudna på smörgåstårta och chokladtårta inte helt fel :D Sen på kvällen så åt jag, Linn, Sanna och Sandra på Dragon Palace och drack lite vin, mycket trevligt! See drog vi vidare till terassen för lite mera vin och några flera anslöt sig bla Sonja och Salle! sen var det dags igen nu var det Bj som stod på listan. Efter en timme i kö så kom vi till slut in, hade skitkul. Tack tjejer ♥ för en riktig helkväll ! som tur var så var jag ledig på lördagen, vakna halv tre omg! :O  sen var det dags för fest igen, Platina! roliga var att kön på platina var tre gr längre än bjs kvällen innan men det gick tio gr snabare! Platina är bäst alltså! men de var nästan lite för mycket folk alltså, men de var kul ändå :) jobba lite på sön, var lugnt som fasen så de var skönt! sen på kvällen blev de bakis käk med pizza ;D idag har jag bara tagit lugnt, det behövdes. är riktigt sliten nu faktiskt både på grund av  mycket jobb och två festdagar i rad!



- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback