Ny klänning

Oj nu var det ett tag sen man skrev här!

På tiden nu då :) Blev en  tur på stan idag med lite shoping och käkade på rififi. Hitta en jättefin klänning på gina :D





Sen när jag kom hem ägna jag min kväll åt att leta efter kvittot på min cykel, som till slut hittades som tur var. För min cykel har blivit stulen igen, men jag har försäkring på den. Men jag måste ha kvittot också annars e de ju skitsamma, men som sagt så hittade jag kvittot efter ha vänt upp och ner på hela lägenheten!  Nu blir de lte tv, sen sängen!


- Sandra -



Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen tillbaka! :)

Postat av: Linn

Usch...fy fan vad jobbigt med cykeln.....

Vi ses väl fredag på flurran sen? ;)

2009-08-04 @ 17:39:15
URL: http://linn-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback