Korridoren helt värdelös!



Igår var de då dags för korridoren, Linn, Sanna, Sandra och jag började kvällen hemma hos mig. Det var riktigt kul även fast jag kände av att jag jobbat mycket den här veckan. Sen begav vi oss ner till korridoren, kommer in efter lite köande. Men vi kände att det inte alls var våran grej, medelåldern känns som 17 år, folk e skitfulla (alla verkligen) och det knuffas och är helt galet! vi känner dessutom inte en kotte så vi drar där ifrån, det pratas om Bj men jag e osäker. Känner inte för att ställa mig i den gigantiska kön. Men hänger med ändå, och till våran förvåning är det ingen kö alls! Klart vi går in! Vi blir genast partysugna igen och det slutade riktigt bra. Lr vi hamna på Max mindre bra kanske men jag har faktiskt inte fyllekäka på hur länge som helst. Lulla hem och kom nog inte i säng förns halv fem...


Men jag var ju ledig idag och T med så vi sov ut ordentligt idag. Sen på kvällen begav jag mig till Linnea och kolla på melodifestivalen. De bjöds på både mat och hallonvodka :) mycket bra kväll ! Nu borde jag egentligen gå och sova, ska ju ändå jobba imorrn....


- Sandra -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback