Vilken lördag!


Lördags kvällen började med att Linn kommer över och låna min wolumemaster och hjälpa mig välja kläder, vilket problem liksom ha ha. Iaf sen när vi cyklat ner till Sanna inser linn att hon glömt sin väska hos mig så de var bara och cykla hem igen ha ha. Till slut vid sanna så bestämmer vi oss dra till Hans på förfest, mycket folk var redan där. Sen ner till Platina för att möta upp Sandra. Väl där var stämmningen på top som vanligt, vi med såklart :D träffa en hel del folk där, bla från mitt gamla jobb skitkul! Blev en skitbra kväll , hade skitjkul :D synd att dom stänger tre tycker man ibland... det tyckte jag iaf o lördags...

Det roliga satte ju såklart sina spår dagen efter vakna vid tre typ ha ha herregud ....det var den dagen liksom...mådde inte så bra kan ju säga. Men det var det lätt värt ! På kvällen blev det Beck, god mat och mys. Precis som söndagar ska vara.











- Sandra -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback