23-års fest!

Lördagskvällen började hemma hos Linn, till slut så blev de ganska många och alla var skittaggade. Riktigt kul men kvällen hade ju bara börjat sen var det platina som gällde. Mötte upp Charlotte där oxså! Väl inne så hade vi alla skitkul och vi lyckades hålla ihop oxså, dom flesta iaf he he. Sen vid tre fick vi inte vara kvar längre :( blev en tur hem till Sanna för att käka lite korv. Råkade somna strax efter fyllekäkandet, tog över Sannas säng stackarn ha ha. Hon fick iaf tillbax den vid sju då jag kvickna till och cykla hem till min egen säng!

Söndagen tillbringades framför tvn, senare på kvällen kom Linn och Tindra över och käka pizza och slappa. Var ganska trött alltså, fy fasen.

Ville verkligen inte jobba idag men man måste ju! var inte så seg som jag trodde, var piggare än väntat! var lugnt oxså så det var skönt.

Köpte minneskort till min mobil idag btw, har skjutit på de länge nu. Men idag blev de gjort, lyckades få rabatt oxså :) men iaf så funkade de inte.Alla grejer jag köpt senaste tiden har de varit nåt fel på, fasen oxså. Det är ju inte så svårt fixat egentligen eftersom jag köpte det på gränby men ändå de e ju lite irrterande!




- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback