Uppsala är bra litet alltså !

Igår fick jag gå upp redan vid sju för att bli upp hämtad av mamma och åka till ultuna med Pontus, han fick sina kulor bortplockade he he. Var så sjukt trött när jag kom hem så kröp ner i sängen och sov lite till. Tog det ganska lugnt annars var lite trött efter att ha jobbat helg... 

En sjuk sak som hände igår var att tydligen har min kompis flyttat till lagerlöf och i samma trappuppgång till och med så att hon bor dörren mitt emot ! helt sjukt att de händer :D 

Idag var drog jag ner till stan och kika runt lite och käka lunch med en kompis. Vi hamna på mitt gamla jobb Rififi, man saknar maten ibland.  Sen bar de hem för att sedan åka till jobbet och jobba sent pass. Var skitlugnt så det var bra :) '

Nu har man kollat på DH, Christine och Hells Kitchen, funderar på om man ska sova snart kanske... 

 


- Sandra -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback