Hej hopp bloggen !


Var grymt länge sen man skrev här, tänkte försöka börja klottra lite igen :) får se hur de går med det!

Ja i helgen blev de lite förfest hos oss, mycket folk blev de till slut men apkul var det. Blev lite sanning och konka spel som puff fick i födelsedagspresent, var lite roligt :) utgång sen på platina, blev ganska lullig den här kvällen. Men de gåller och passa på när man e ledig dagen efter ju :) de blev en bra kväll iaf, fast jag ramla tre gånger INTE inomhus! utomhus för att de var så skit halt och mina skor var så hala och kanske lite för att jag druckit lite också ...

vakna helt ok på morognen så de var nice, gjorde inte så mycket på söndagen men men, e ju ledig idag också så idag ska man väl göra lite nytta ! :) har precis diskat hur många shotglas som helst sen i lördags, hur många var vi här egentligen ? :O  de de till 21 st, då tog inte ens alla...skumt...! ska väl försöka och komma iväg och träna idag tror jag :)


- Sandra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback